Karakteristike sustava
Tehničke specifikacije
Sustav za upravljanje dokumentima temelji se na Alfrescu, rješenje se jednostavno može povezati s drugim sustavima poput EDI, ERP i CRM sustava te MS Office i Open Office alata te podržava sve razine složenosti, kao što je veliki broj istovremenih korisnika. Cloud je rješenje, što znači da ne zahtijeva posjedovanje vlastitog servera niti instalacije u uredu već je u potpunosti moguće digitalizirati poslovanje. Za korištenje softvera za upravljanje dokumentima dovoljno je računalo s „up-to-date“ verzijom bilo kojeg browsera ili pametni uređaj poput telefona odnosno tableta.
Pozadina sustava
Temeljena je na Alfresco platformi za upravljanje dokumentima i sadržajem. Alfresco pruža stabilnost i moćnu jezgru kao pozadinu svim DMS funkcionalnostima potrebnim za svakodnevno korištenje.
Korisničko sučelje
Temeljeno na Vaadin frameworku, koja se može u potpunosti prilagoditi specifičnim zahtjevima.
Kompatibilnost
Sustav se jednostavno može povezati s drugim sustavima (EDI, ERP i CRM). Sustavi za e-račune s kojima je već integracija napravljena su: MojeRačun, FINA e-račun, Edinet, a za ERP integrirani su Virga, Pantheon, Business central, HoloERP.
Cloud rješenje
DocDoc.C je cloud rješenje. Za korištenje sustava dovoljno je imati bilo koji pametni uređaj ili računalo povezano na mrežu.
On-premise instalacija
U slučaju da klijent želi sustav unutar svoje organizacije, moguće je napraviti on-premise instalaciju.
Redovna ažuriranja
Sustav redovito ažuriramo kako bi osigurali pouzdanost i funkcionalnost u skladu s međunarodnim standardima.