Funkcionalnosti
Sažetak mogućnosti
Širok spektar funkcionalnosti unutar sustava za upravljanje dokumentima u potpunosti digitalizira ured zbog mogućnosti rada u oblaku. Sva dokumentacija može se u pohraniti u digitalnom obliku i nije potrebno čuvati papirnate primjerke.
Organizacija dokumenata
Brzo i jednostavno pretražite ili preuzmite dokumente, razvrstajte ih prema tipu, unesite više dokumenata odjednom, generirajte izvještaje, pogledajte povijest vaših aktivnosti u sustavu ili arhivirajte dokumente u trajnu eArhivu.
Upravljanje zadacima
Uštedite vrijeme na komunikaciji između timova. Uz posložene zadatke postavite jasno definirane procese, upravljajte ulogama unutar sustava, dodjeljujte i odobravajte zadatke te pratite obavijesti o svim radnjama.
Sigurnost dokumenata
Odredite ovlaštenja na dokumentima ili prava pristupa po razini tajnosti. Aktivirajte dvostruku autentifikaciju, potpisivanje putem digitalnih certifikata i dodajte vremenske oznake. Pokrivamo svaki aspekt sigurnosti dokumenata.
Personalizacija
Uz našu pomoć prilagodite svaki poslovni proces Vašim specifičnim potrebama. Korisnički račun i dokumente podijelite s vanjskim servisima koje koristite. Vrlo jednostavno upravljajte šifrarnicima i ostalim metapodacima koji su Vam potrebni.