Personaliziranje
Administratori tvrtke imaju mogućnost uređivanja organizacijske strukture i pripadnosti korisnika organizacijskim jedinicama, uređivanja šifrarnika, pripradnosti grupama te konfiguriranja ponašanja sustava na razini tipa dokumenta.
Poslovni procesi
Svaki poslovni proces unutar sustava za upravljanje dokumentima može se prilagoditi potrebama Vaše tvrtke. Automatizacijom uredskog poslovanja možete povećati efikasnost u njihovom provođenju. Nudimo konzultacije u osmišljavanju i dizajniranju procesa.
Šifrarnici
Šifrarnike je moguće automatski sinkronizirati sa ERP sustavom (ili nekim drugim) ili uređivati ručno kroz sustav. Šifre se mogu izraditi za partnere, oznake tajnosti, valute, projekte i sl.
Konfiguracija ponašanja sustava na razini tipa dokumenta
Za svaki tip dokumenta administrator ima mogućnost odabrati jedan od zadanih procesa koji će se koristiti prilikom automatskog pokretanja pri razvrstavanju. Moguće je aktivirati prečac za digitalno potpisivanje i automatizaciju arhiviranja u eArhivu prema tipu dokumenta.
Lokalna podrška i edukacija
Prednosti DocDoc.C-a su lokalna informatička podrška te inicijalna edukacija zaposlenika o korištenju sustava za upravljanje dokumentima i za provođenje osmišljenih procesa.