DocDoc.C DMS sustav za upravljanje dokumentima proslavio je svoj 1. rođendan!
Unutar naše prve godine, preko sto tvrtki odlučilo se riješiti briga oko papira - nadzora, pristupa i kontrole poslovne dokumentacije (računa, ugovora, narudžbenica, platnih listi itd.) te provođenja poslovnih procesa koristeći se našim DMS sustavom.
Za naše korisnike svi dokumenti sada su na jednom mjestu, lako se prate i pretražuju, arhiva je uredna i dostupna uvijek, a svaki korisnik sustava samostalno određuje vidljivost i razinu tajnosti dokumenata.
Sve smo to još dodatno zaštitili s nekoliko funkcija koje se odnose na samu sigurnost (npr. 2FA) i nizom dorada za ugodniji rad (npr. “tamni način” rada).
Što smo sve napravili?
Naš DDC stalno unaprjeđujemo novim funkcionalnostima kako bi Vam olakšao poslovanje:
- Unos raznih tipova dokumenata (računi / eračuni, putni nalozi, bankovni izvještaji, platne liste….)
- Digitalna (elektronička) arhiva – eArhiva
- Digitalni potpis + vremenska oznaka
- Prepoznavanje barkoda
- Napredne pretrage dokumenata
- Ovlaštenja na dokumentima
- Zaključavanje dokumenata
- Prava pristupa dokumentima po razini tajnosti
- Dvostruka autentifikacija (2FA)
- Podsjetnici na rokove zadataka
Upravljanje dokumentima i poslovnim procesima može biti lako, a uz DocDoc.C DMS to je upravo tako.
Od srca zahvaljujemo svim našim korisnicima koji nam pomažu da iz dana u dan budemo sve bolji.
Veselimo se daljnjem razvijanju našeg sustava i digitalizaciji Vašeg poslovanja!
Više o mogućnostima DocDoc.C cloud DMS-a pogledajte na stranici „Funkcionalnosti“.